dimarts, 30 de novembre del 2010

Reclamació a Endesa

Degut a les irregularitats amb la facturació dels consums d'electricitat per part d'Endesa, adjuntem carta informativa que enviarem properament als socis:


Benvolguts,
Benvolgudes,

Com ja sabeu, des de fa uns mesos ENDESA està cometent un seguit d'irregularitats amb la facturació dels consums d'electricitat als seus clients.

Per una banda, el mes de juliol va facturar consums anteriors a aquesta data aplicant l'IVA del 18%, un 2% més del que hauria d'haver fet. Aquesta diferència d'IVA es pot denunciar i tenen l'obligació de tornar-lo.

Per altra banda les factures no arriben de forma puntual, si no que ariiben acumulades i sovint amb lectures amb consum 0, de manera que de cop arriba el consum acumulat de diversos mesos. Això també s'ha de denunciar.

Ens hem posat en contacte amb l'Oficina Comarcal d'Atenció al Consumindor, i ens han informat que la denúncia l'ha de fer el client d'ENDESA, és a dir que, nosaltres com a Associació no la podem fer.

És per això que us expliquem com ho heu de fer per tramitar la denúncia:

Com que Endesa no té un lloc per rebre reclamacions l'única manera de fer-ho és fent la reclamació per internet directament a consum, al següent enllaç

http://www.consum.cat/consumidors_i_consumidores/tajudem/reclamadenuncia/index.html

o bé, anant a l'Oficina Comarcal d'Atenció al Consumidor a la Muralla de Sant Domènec 08240 MANRESA Tel: 936 930 350. Us recomanem que abans d'anar-hi demaneu hora.

Us agrairem que ens informeu dels resultats de les vostres gestions així com d'altres incidències que puguin sorgir.

Estem a la vostra disposició per qualsevol dubte que tingueu al respecte.

Atentament,

La Junta